073-7600065

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התקנת דודי שמש

התקנת דודי שמש ושירותים נלווים

חברת דודי הכרמל הנה חברה ותיקה ועתירת מוניטין, אשר נוסדה ב-1998 ומאז מספקת שירותי התקנה של דודי שמש ודודי חשמל באזור חיפה והסביבה. החברה מנוסה בהתקנת דוודים על גגות מכל הסוגים, תוך הקפדה על התקנה איכותית ומקצועית ועל הבטיחות והגהות.

  • התקנת דוודים איכותית, מהירה ובטוחה
  • שימוש בדודי שמש איכותיים ובעלי תו תקן של כרומגן – כולל אחריות
  • התקנה של קולטים, צנרת וכל התוספות הדרושות

רוצים להתקין דוד שמש ולהתחיל ליהנות ממים חמים ומחיסכון? נשמח לעמוד לשירותכם!

התקנת דוד שמש

התקנת דודי שמש מעולם לא הייתה יותר קלה ומשתלמת

צוות המתקינים של דודי הכרמל מונה אנשי מקצוע ותיקים ומנוסים אשר מבצעים כל התקנה על הצד הטוב ביותר,בין אם מדובר בגגות שטוחים, גגות רעפים, גגות בבתים פרטיים או בבתי דירות ומשרדים. מתוך היכרות עם הענף ועם הסכנות הכרוכות בהתקנה לא נכונה של דוודים, עובדי החברה נוקטים בכל אמצעי הבטיחות, על מנת למנוע תקלות שעלולות לסכן את הדוד ואת דיירי הבית. כמו כן, ניתנת אחריות של 3 – 8 שנים, בהתאם לסוג הדוד.

כדי להבטיח את שביעות רצונם המלאה של לקוחות החברה, דודי הכרמל עושים שימוש בחומרי גלם ורכיבים איכותיים בלבד. החברה היא משווקת מורשה של כרומגן ומתקינה מגוון רחב של מוצריה, לרבות דודי שמש וחשמל בנפח 30-200 ל'.

כמו כן, לנוחות הלקוחות ניתנים שירותי החברה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בכל אזור חיפה, נשר, טירת הכרמל, הקריות ורצועת החוף.

לקבלת ייעוץ מקצועי, שירותי תיקונים והתקנה, או לקבלת הצעת מחיר משתלמת, צרו אתנו קשר דרך האתר ונציגינו ישמחו לשוב אליכם בהקדם, או התקשרו: 073-7600065.

שירות התקנת דודי שמש וחשמל באזור חיפה
התקנת דודי שמש
החלפה והתקנה של דודי שמש וחשמל

תפריט נגישות